Nyårslöften~2015

både 2013 och 2014 har varit två år som både har varit riktigt bra men endå två av mina jobbigaste år. Har hänt så mycket att jag ibland önskar att mina tankar kunnde tömas och fyllas med nya tankar. Men 2015 hoppas jag kommer bli ett riktigt bra år med mycket hästar och att vara extra mycket med familjen och släkten. Tänckte iallafall skriva upp lit nyårslöften som jag hoppas jag kan följa. Får väll bli lite som mål i stället.
 
 Vi ska åka till några vänner över nyår så lite tidsinställda får ni leva med under tisdag onsdag och torsdag!
 
Nyårslöften/mål ~ 2014
 
~ Jag ska försöka blogga så mycket som möjligt under året och sen får vi se hur det går. 
 
~ Läga upp små mål i ridningen hella tiden för att bli bättre och bättre.
 
~ Fota mycket mera både när jag rider och på hästar och funderar även på att åka runt på lite tävlingar och fota.
 
~ Spara mera pengar och inte slösa på onödiga saker som godis m.m.
 
 
Det var väll det kommer säkert komma på flera i efterhand, haha! En sak jag har lär mig iallafall iår är att ALDRIG ge upp!